pátek 3. dubna 2015

Velikonoční pošta Kraslice 2015

Po roce jsem se opět vydal pro razítko do Kraslic. Letos jsem si vybral hezké datum 1. dubna. S čím jsem ale nepočítal, byly rozmary aprílového počasí. Ne, že bych snad v předstihu přezouval na letní. Obával jsem se něčeho zcela jiného, že díky kalamitě, bouračkám a blbým řidičům nesplním sobě a kamarádům závazek, že vyřídím všechny zásilky a maxikarty. Nic z toho se naštěstí na mé dlouhé trase tam a zpět nekonalo, vše jsem vyřídil a ještě jsem se v pořádku shledal se svojí rodinou.



Vzpomínám si, když jsme loni jeli se Zbyškem po stejné trase na Boží Dar, sužovala ten den celou ČR ledovka. To byla také prima jízda, klouzačka. To je ale pryč a je tu konečně jaro.


Letos mají na poště v Kraslicích přílež. razítko s pěkně kudrnatým velikonočním beránkem od výtvarnice Ireny Vyčítalové. Nedávno také vyšla poštovní známka k Velikonocům se stylizovaným zajícem - číšníkem. Využil jsem tedy možnosti a vytvořil několik maxikaret s velikonočním zajícem. Snažil jsem se držet stylizace a nepoužil jsem proto klasické fotopohlednice se zvířaty. Nejvhodněji se jevily a nejlépe nakonec dopadly dobové pohlednice z 30. let min. století. Použil jsem i pár pohlednic z konce min. století s kreslenými zajíci s velikonočními motivy.



V Kraslicích jsem již "známá firma". Dokonce jsem prý raritou, což jsem se o sobě dočetl v příspěvku k letošnímu velikonočnímu razítku. Jen bych upřesnil jednu věc, pro razítko sem ze středních Čech jezdím již víc jak sedm let...
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...