pondělí 6. dubna 2015

Knihovnička maximafilatelisty II.

Při nedávném setkání sběratelů za mnou přišel Jirka Koukal, aby mi ukázal novou publikaci o maxikartách od našich slovenských kolegů. Publikace mne zaujala, proto jsem Jirku požádal o skeny, abych mohl napsat článek. Nyní tak alespoň krátce činím, avšak se slibem, že se publikaci budu věnovat obsáhleji, jakmile se mi dostane do ruky.


Kniha Od Malých Karpát po Dunaj v maximafilii představuje pomocí analogických pohlednic pamětihodnosti, zajímavosti a kulturu tohoto kraje. O její vydání se zasloužili slovenští maximafilatelisté doktor Molnár ve spolupráci s doktorem Wiliamem Schmidtem. Nejedná se o jejich první publikaci. V roce 2013, inspirováni vydáním knihy ruské sběratelky P. Čudesové Peterburg v maximafílii, připravili knihu Slovensko - krajina histórie, kultúry a prírodných krás v maximafílii. O této publikaci jsem vás informoval ve článku na odkazu http://cartesmaximum.blogspot.cz/2013/11/knihovnicka-maximafilatelisty.html
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...