pondělí 16. února 2015

Pěkná maxikarta od kolegy Martina Rezka

Dnes ráno mne překvapil a mile potěšil mail od kolegy Martina Rezka z Plzně. Napsal mi: ...zasílám Vám scan CM, kterou jsem vytvořil na sklonku roku 2014 za použití příležitostného razítka s vyobrazením parníku ku příležitosti vánoční plavby do pražské ZOO.



Pohlednice je reprodukcí obrazu Pražský přístav Jaromíra Jindry. Skýtá pohled na přístaviště parníků s parníkem Praha v popředí. Vzhledem k době vzniku obrazu lze zmíněný parník považovat za loď, která byla též předlohou použité poštovní známky - kolesový parník František Josef I. Tento parník byl totiž roku 1918 přejmenován na Zbraslav a roku 1929 na Praha. Toto pojmenování lodi zůstalo až do jejího vyřazení z provozu roku 1970. S touto CM si troufám přihlásit se do soutěže o nejlepší CM roku 2014...
A co mne především na mailu potěšilo? Zejména fakt, že máme dalšího aktivního kolegu, který, byť se stal členem naší sekce teprve nedávno, dovede vytvořit pěknou maxikartu. Dobře vím, o čem je řeč. Sám jsem takhle také začínal... Tak hodně štěstí a pěkných úlovků.
PK

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...